Papīra atgriešanas noteikumi
Uzmanību! Jebkura atgriešana ir jāsaskaņo ar tirdzniecības pārstāvi.
1. Neatbilstošas kvalitātes/brāķēts papīrs
Darba kārtība papīra atgriešanai:
1 – Pretenzijas vēstule, kurā tiek iekļauts:
- Piegādes pavadzīmes numuru, datums;
- Piegādātās preces nosaukums, daudzums;
- Apraksts par brāķi.
2 – Rūpnīcas paletes lapa
3 – POLAP pakošanas uzlīme
4 – Apdrukāts un/vai neapdrukātais papīrs
5 – Atgriešanas pavadzīme, ar saimnieciskā darījuma veidu – preču atgriešana un precīzi norādītu artikulu/nosaukumu/daudzumu/ pavadzīmes numuru/datumu.
2. Atcēlies pasūtījums uz konkrēto papīru
Preces par pilnu vērtību var tik atdotas atpakaļ 10 dienu laikā no pavadzīmes izrakstīšanas datuma.
Darba kārtība papīra atgriešanai:
1 – Atgriešanas pavadzīme, ar saimnieciskā darījuma veidu – preču atgriešana un precīzi norādītu artikulu/nosaukumu/daudzumu/pavadzīmes numuru/datumu.
!!! Nodošana POLAP – Informējam savam uzņēmuma piesaistīto tirdzniecības pārstāvi no POLAP puses. Pie nākamās piegādes nododam dokumentus un papīru POLAP šoferim – ekspeditoram vai POLAP tirdzniecības pārstāvis izsniegs Jums pārvadātāja paletes uzlīmi un informēs par paņemšanas dienu. Schenker loģistikas gadījumā dokumentus ievietot aploksnē un droši piestiprināt pie paletes vai nodot tirdzniecības pārstāvim.
!!! Svarīgi – Papīram ir jābūt atbilstoši uzlīdzinātam, nesamestam, nesaburzītam utt. Lai ir viegli konstatēt brāķējumu un/vai pēc nepieciešamības tirgot atkārtoti. Pretējā gadījumā POLAP patur tiesības preci atpakaļ nepieņemt.